неділя, 18 січня 2015 р.

Ознайомче. Необов’язкове.

Маю час і маю натхнення, тож відкрила новий блог. На півгодини відчула себе творцем - тицьни в оцю кнопку і Всесвіт розділиться на твердь і воду, чи то пак на верхні та нижні колонтитули; а оця кнопочка стане Словом - з неї розпочнеться історія.Стара істина -  кожен лайдак є творцем, аби лишень крапля старанності.
Але не буду про лайдаків з перших рядків, ще встигну.
Якщо ви втрапили на сю сторінку і не закрили її моментально з розчаруванням, то - щиро дякую. Звісно, я ще встигну розчарувати вас, як бува розчаровують найкращі блоги. Але то попереду, а зараз  - залишайтеся, я вам рада!
Ми можемо спілкуватися про плетіння - гачком та спицями, про пряжу - вовняну чи бавовняну чи взагалі, простигосподи, конопельну або кропив’яну. У цьому блозі можна не погоджуватися з думкою хазяйки, можна сперечатися, можна висловлювати революційні думки ("геть п’яту спицю, коли вяжеш шкарпетку!"). Можна вказати на явний гандж у викладеній роботі ("правий рукав коротший за лівий на цілих два сантиметри!") чи засумніватися у доцільності затіянного проекту ("я за таке не взялася б ні-ко-ли!!!!"), але, коли бачите з біса вдалу роботу, чи хорошу пряжу, чи якісну техніку - то скажіть мені: я, хоч і та ще Хвеська, і напряду вам тут сім мішків гречаної вовни, але маю ніжне полохливе серце і прагну доброго слова, як та усім відома кішка. Ну то з Богом!)

5 коментарів:

  1. Привіт. Добре, що Ромашка розказала про твій новий блог. То ж я буду з задоволенням читати. :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Приємно бачити твій коментар! Заходь, будь ласка - без друзів сумно.

      Видалити
  2. Прочитала перший допис! Висновок - друзі будуть!!! :) тільки їх нажаль не видно :( Де сховані ПЧ? :)

    ВідповістиВидалити