середа, 25 березня 2015 р.

Просто поговорити

Наразі, сплела дівчачу шапку весняну з отвором для пишного хвоста, відпочила від свого уже трьохмісячного майже проекту (який на фінішній прямій).
Замовниця шапки - дівчинка-принцеса. Така гарненька,охайненька, нагадує біленьку хазяйську кицьку-улюбленицю. Має тягу до рожевого і гламурного)) Я сплела, як замовили - і рожево, і гламурно. І навіть не сильно сміялася, поки вив"язувала: все ж таки замовниця - моя улюблениця. Але раптом зрозуміла, що за гроші не згодилася б те повторити. Почасти від того, що не лежить до душі, а радше від того, що не заробляю в"язанням на хліб. (Я взагалі на хліб не заробляю, а беру гроші в тумбочці, ну то таке)
Ну і назріло питання - до якої риски я згодна підійти, але не переступлю вже нізащо (хіба якщо в тумбочці перестануть з"являтиися...)
Так, сходу - плетена білизна - ні-ні-ні!!  Потім, мабуть все, що в замовленні має словосполучення "люрексова нитка", плетені гачком спідниці, замовниці яких не планують носити їх з підкладом та штани, хоч як би це модно зараз і не було, ну і класичне "тут рожевеньке, а тут оборочки". Тобто, я не сильно перебірлива, так?
Аза яку роботу не бралися б ви? Розповідайте, будь ласка!

фото для настрою))

5 коментарів:

  1. Чоловік напис на картинці дуже зацінив :)
    про мої невподобання напишу пізніше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. чекатиму, але вже бачила те шикарне плаття, тож розумію, куди йде весь вільний час!!.

      Видалити
    2. Та у менне останній місяць був під знаком лікування :( хвора спина дала ускладнення на ногу, мене всю скрутило і страшно боліло, коли сиділа. Тому вся робота робилася або навстоячки або лежачи. Тому на машинці в*язати могла, і в інтернет тільки з планшета. (ось поплакалась, тепер можна і про тему :)

      Сильно-рожеве мене теж бісить: з минулого року лежить пакет мотивів гачком, які сплела мама, а я їй пообіцяла зібрати - так і не змогла. Рейтузи племінниці бузкового кольору - зв*язати зв*язала, а перев*язати не можу (замалі вийшли). Навіть розпустити і розпрямити пряжу руки не піднімаються. Але всеж думаю що справа не в пряжі і кольорі, а в тому, що я знаю, що нічого путнього з того не вийде: блузка з мотивів на моїй мамі буде недоладно виглядати, а рейтузи заносять в хлам вже після першого тижня носіння :(

      Дуже приємно вязати тому. хто знає чого хоче, і коли я знаю, що ця річ буде доглянутою і бажаною. А так, в*язати заради "галочки" - не моє.
      Думала, що з люрексом пряжу теж не буду в*язати, але недавно придбала бобінку на 100грамм - воно таке тоненьке і м*якеньке, що рук самі чешуться пустити його в справу. Це не той дощикоподібний люрекс з радянського минулого, який дряпав шкіру і блищав як новорічна ялинка, він набагато приємніший і ледь помітний в полотні.

      Видалити
    3. ой, зі спиною - дуже прикро!(( сподіваюся, більше не повториться таке...
      я зрозуміла - ти радше не про вподобання-невподобання, а про те, що хочеш мати на виході якісну річ за сукупністю факторів...
      З люрексом здивувала, недавно була в нашому найвідомішому міському магазині з пряжею, у них часто бувають новинки, так там таки люрекс-як-він-є, у всьому блиску і красі))))))

      Видалити
    4. Спина - це вже назавжди, на жаль :(

      Так, якісна і цікава річ, про яку мені не соромно буде сказати, що це моя робота :) Хай би воно було і купальник з рюшечками.
      В оф-лайнових магазинах з модною пряжею не була вже сто років. Мій люрекс був від Фортунати, там нитка 3000м/100грам і люрекс навпіл з віскозою - він буде дуже-дуже дальнім родичем тому, що ти бачила :)

      Видалити