неділя, 29 березня 2015 р.

Mishmash Hat

Коли я вив"язала цю шапочку, донечка запищала "йоооо! моя шапка!! класна!!", а чоловік сказав: "ну, ваш стиль, як він є". І це чиста правда - навіть, якщо я і не думала про якийсь там стиль, чи манеру у процесі плетіння, то підсвідомість викинула доверху саме таку картинку радості буття: простота. колір. насиченність. Три складові приємного в"язання.

скоро весна, правда?

я така слухняна дівчинка, повірте на слові))
Інструментарій неопізнаний, мабуть KnitPro, а пряжа - це закупка п"ятирічної давності на Сумському камвольному комбінаті.  Всі купували бавовну, то і я купила)) І ні разу не пожалкувала - гарна пряжа колись у них була - і за ціною гарна, і за якістю! 

2 коментарі:

  1. Такі кольори веселі! Катрусі пасує :)
    Я собі думала-думала про жовто-блакитний коул, да поки надумала - вже й зима пройшла (те, що зараз за вікном, не рахується).

    ВідповістиВидалити
  2. дякую, зима було повернулась))))) це, мабуть тому, що я випрала та висушила зимні речі і склала до комірки))))) нагадаю тобі про коул десь у вересні))))

    ВідповістиВидалити