субота, 14 лютого 2015 р.

Дещо відносно швів

Загалом методів сшивання трикотажу існує немало: вертикальні шви, горизонтальні, виворітною гладдю, лицьовими петлями по відкритому краю... ще можна зшивати голкою, гачком, трьома спицями, тощо. Ба, взагалі можна не зшивати, якщо уважно прочитати книгу про кругове в'язання. Здавалося б нічого важкого у тому, щоб стулити до купи кілька шматків трикотажу немає, але... Шов - це те, що надає роботі класності. Це, не побоюся порівняння - шикарна білизна під одягом - ніхто не бачить, але ти точно знаєш, що вона є, і втішаєшся з того Між двома картинками, що нижче - 6 років.
Шов курця
Шов нормальної людини



















Донечка перебирала старі речі і знайшла дитячу сумочку. Каже: "О, мам, я ж з нею до садочка ходила!! Я покладу на пам'ять". Та звісно поклади, але давай сюди, я випер... ОМГ, що це за дика криворукість? )))
Не можна сказати, що всі шість років я тільки тим й займалася, що гибіла Попелюшкою над швами. Але практика таки дається взнаки. Тож не лякайтеся, що це важко чи неможливо, беріть голочку, кладіть два полотна поруч  лицем доверху і - голочку справа, голочку зліва, голочку справа, голочку зліва... Все буде добре!

2 коментарі:

  1. Я майже з усім погоджуюся, окрім "виворітною стороною доверху". Мені зручніше зшивати по лицьовій стороні, видніше що і як шити.

    ВідповістиВидалити
  2. ох, дякую!! і вибачаюся - мала на увазі лицьову і так схибила)) Зараз поправлю. Насправді, зшивати з вивороту дуже незручно, як на мене - з обличчя добре видно результат. І не схибиш з рядністю.

    ВідповістиВидалити